Miks just banaanijäätis?!

Värskendav banaanijäätis, mis sisaldab vaid naturaalseid koostisosi ja mida on ülilihtne valmistada. Ja just sellepärast ongi see parim – tervislik, vitamiinide rohke ning täiesti vegan jäätis!

Oluline on see, et tahked koostisosad, mis Sa sinna sisse paned (banaan, marjad, puuviljad), oleksid kõik külmutatud ideaalis vähemalt üleöö. Banaani viilutan ma õhukesteks ketasteks ja hoiustan sügavkülmas kuni kasutamiseni. Seda nippi võid kasutada ka siis kui näed et banaanid hakkavad väga pruuniks minema ja BANAANITORTI näiteks teha ei taha. Külmutatuna on ta Sul sisuliselt alati kasutuskõlblik, siis kui Sul seda vaja peaks minema.

Lisamaitset annan mina seekord Härmavilja külmutatud “Aphrodite pisarad” seguga, kuid sobivad ka näiteks “Artemise vibuga”, ideaalselt saad seda ka näiteks lihtsalt ühe marjaga teha – näiteks maasikate või mustikatega.

Vedelikku on retseptis igaks juhuks rohkem pandud (kui teed blenderiga, siis võib Sul seda vaja minna), küll aga soovitan alustada poolest kogusest vedelikust ja vajadusel juurde panna.

Kui Sul on aga soovi traditsioonilisema jäätise järgi, siis pane see banaanijäätis veel ka sügavkülma ja külmutada täielikult. Või teed hoopis VAARIKAJÄÄTISE kreeka jogurtiga või teed hoopis traditsioonilisema VANILJEJÄÄTISE. Ükskõik millise jäätise Sa valid, pea meeles et Sa oled seda väärt! Üks väike jäätis on üks suur rõõm, mida elus nautida ja usu mind, ka mina naudin seda!

Banaanijäätis ehk nice-cream

Värskendav banaanijäätis, mis sisaldab vaid naturaalseid koostisosi ja mida on ülilihtne valmistada. Tervislik, vitamiinide rohke ning täiesti vegan jäätis!
Aeg kokku: 5 minutit
Toidukord: magustoit, Snäkk, Tervislik
Köök: Rahvusvaheline
Raskusaste: Ülikerge
Portsjone: 1
Kaloreid: 343kcal

Koostisosad

Banaanijäätis

  • 1 viilutatud ja külmutatud banaan
  • 150 g Härmavilja Aphrodite pisarate segu
  • 80-100 g kaera/kookospiima/kreemi (kookoskreem teeb tulemuse veelgi kreemilisemaks)
  • 3 kuivatatud datlit (magustamiseks)

Kaunistamiseks

  • Värskeid marju
  • Kookoslaaste
  • Värsket piparmünti
  • Vms oma soovile vastavat

Juhised

  • Lisa kõik koostisosad Twisterkannu/köögikombaini. Kui Sa teed seda tavalise blenderiga võib Sul olla vajadus lisada juurde ka rohkem vedeliku (kuid alusta poolest kogusest vedelikust ja vajadusel lisa juurde).
  • Purustakuni ühtlase segu saamiseni.
  • Serveerikoheselt ning kaunista meelepäraselt!

Video

Toitealane väärtus

1 portsjon sisaldab: 1kogus | Kaloreid: 343kcal | Süsivesikuid: 76g | Valku: 4g | Rasvu: 6g | Millest küllastunud rasvhappeid: 3g | Kiudaineid: 12g | Millest suhkruid: 52g
Tegemist on keskmise toitumisalase teabega - mis võib muutuda vastavalt toorainest, valmistusviisist, jne.
Kui armastasid seda retsepti, siis jaga ka oma meistriteose pilti sotsiaalmeedias, et ka mina seda näeksin! Või lisa pilt meie FB gruppi!Maini ära @rauno.oolberg, lisa tägid #rotaste, #sestmaitseloeb
0 vastust

Lisa oma arvamus


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.

Kommentaarid